2012-01-12

koniec semestru 期末

Gdy zaczynalam prace jako nauczycielka angielskiego, nie sadzilam, ze:
1)zakocham sie w uczniach,
2)bedzie mi sprawiac taka radosc przebywanie z nimi,
3)odniose sukces pedagogiczny,
4)przytyje z piec kilo mimo codziennego biegania z przedszkolakami
5)bedzie mi sie podobac ta robota...
Kilka dni temu jeden z czterolatkow usiadl mi na kolanach i powiedzial, ze chce sie ze mna ozenic. Nie zabilam go smiechem, co sprawia, ze czuje sie jak markowy pokerzysta, za to zapytalam, jak zamierza to zorganizowac. Powiedzial, ze zaprosi mnie do domu, zebym poznala jego rodzicow, a potem na kolacje. I ze on stawia. Bo on ma oszczednosci. I wie, ze jak facet sie chce ozenic, to musi postawic dziewczynie kolacje. Wyrazilam watpliwosc, czy rodzice mnie polubia w charakterze przyszlej synowej, na co moj narzeczony powiedzial, ze juz z rodzicami o tym rozmawial i bardzo sie ucieszyli :D Widocznie nie umieli zachowac tak pokerowej twarzy jak ja :D
Bedzie mi Was brakowac!
我開始當英文老是的時候沒想到:
1)我愛上我的學生,
2)跟他們上課讓我這麼開心,
3)我的教育法能這麼好,
4)我能長胖 (雖然天天陪小娃娃跑來跑去, 但還是長五公斤, 我的馬呀!!!),
5)我迷上這份工作...
幾天前一個四歲的小帥哥,坐著在我的大腿上像我求婚. 我保持撲克臉, 並沒有笑他, 只問他想把這件事情怎麼安排. 他說他請我到他家跟他父母一起吃飯, 然後請我在外面吃個飯. 他請客. 他有錢. 因為他知道男的想結婚就要付出, 一定要請女的吃飯. 我跟他說: 那如果你的父母不喜歡我怎麼辦? 他說他已經告訴父母我們倆的事情, 他父母還算高興! 哈哈, 我想他父母肯定保持不了撲克臉...
我會想死他們啦...


1 komentarz:

  1. normalnie coś jest w tym nauczaniu :) że jakoś znienacka się okazuje, że to fajne jest :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę, nie anonimowo!
Ze względu na zbyt dużą ilość trolli, musiałam włączyć moderowanie komentarzy. Ukażą się więc dopiero, gdy je zaakceptuję. Proszę o cierpliwość.