2011-03-20

hodowla grzybow mu'er

wygląda właśnie tak. Uszak bzowy u nas występuje właściwie tylko w stanie dzikim, jednak w Chinach, Japonii czy właśnie w Wietnamie jest ceniony kulinarnie, więc i hodowla się opłaca. Hodowla zajmuja sie Druga Siostra z mezem. Z tego meza to niezly ananas; polubilismy sie od pierwszego wejrzenia mimo braku jakiegokolwiek jezyka wspolnego. On do mnie mowil po chinsku, zebym sie napila herbaty, a ja mu odpowiadalam po wietnamsku, ze kocham pic wietnamska kawe :) 
Maly Wnuk opowiedzial, jak Drugi Szwagier wszedl do rodziny. Tych parenascie lat temu byl playboyem, jednym z nielicznych z wypasnym motorem zamiast roweru, z dobrej rodziny, chodzil w skorze i mial telefon komorkowy, jak tylko sie taki pojawil na rynku. Wszystkie by sie za niego pociac na plasterki daly. On jednak wybral Druga Siostre, chociaz nie jest ani specjalnie ladna, ani z bogatej rodziny. Gdy po pijanemu go bracia na slubie pytali: stary, ale powiedz szczerze, co Cie w niej wzielo? Ani ladna, ani bogata, a mogles miec kazda! 
On odrzekl: spojrzalem na jej dlonie i zrozumialem, ze potrafi pracowac. Ze nie wyjdzie za mnie rozpieszczona panienka z tipsami, wokol ktorej bede musial skakac, tylko kobieta, ktora bedzie mi towarzyszyc bez wzgledu na wszystko.

2 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba ta hodowla uszu na workach z piaskem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba hodowla uszu na workach z piaskiem :D

    OdpowiedzUsuń

Proszę, nie anonimowo!
Ze względu na zbyt dużą ilość trolli, musiałam włączyć moderowanie komentarzy. Ukażą się więc dopiero, gdy je zaakceptuję. Proszę o cierpliwość.