2008-09-24

zajęcia 课程表

pon-czw周一~周四 8.30-10.10 chiński ogólny 发展汉语中级汉语(下)
pn, czw 周一,周四 10.20-12.00 chiński mówiony dla zaawansowanych 高级汉语口语
wt, pt 周二周五 10.20-12.00 chiński mówiony dla średniaków 中级汉语口语
pt 周五 8.30=10.10 chińska kultura 中国文化

To są zajęcia obowiązkowe. Potem mamy przerwę na lunch, a na lekcje nadobowiązkowe wracamy o 14.30 zazwyczaj. Ja jak dotąd wybrałam: chińską muzykę (piosenki ludowe i inne dana dana), hulusi (to ta "fletogruszka"), kaligrafię i malarstwo tuszem (tak, ja na malarstwie. I nie życzę sobie żadnych komentarzy na temat mojego sposobu rozumienia piękna :P). Zastanawiałam się nad lekcjami przygotowującymi do HSK, ale nauczycielka (ta sama co na lekcji chińskiego ogólnego niestety) korzysta z tego samego podręcznika... Zastanawiam się poważnie nad taichi i dodatkowymi pogadankami o kulturze. No i nad kursem herbaty. Tylko nie chcę przesadzić, bo już teraz spędzam całe dnie nad książkami... Albo nad jedzeniem :D

3 komentarze:

  1. Ha, ciężko nie brac, jak dają, prawda? Zwłaszcza, że takie ciekawe. Zajęcia brzmią fajnie.
    Ale zostaw sobie czas na spotykanie ze znajomymi ;) I na randki :P
    Jak już wyjdziesz za tego bogatego chińczyka to pójdziesz na jakiś kurs ;) :P

    OdpowiedzUsuń
  2. :D A musze koniecznie za tego?... :D Mam jeszcze troche czasu na szukanie tego najwlasciwszego... Z drugiej strony, jak mowi stare polskie przyslowie, lepszy Chinczyk w garsci niz Bruce Willis na dachu...

    OdpowiedzUsuń
  3. A nie nie, "tego" w znaczenu, "tego wymarzonego".

    OdpowiedzUsuń

Proszę, nie anonimowo!
Ze względu na zbyt dużą ilość trolli, musiałam włączyć moderowanie komentarzy. Ukażą się więc dopiero, gdy je zaakceptuję. Proszę o cierpliwość.