2007-06-07

眼鏡 okulary

Kolega z roku (skonczony matol, a nie kolega) zapytal dzis: nie zastanawialas sie nad soczewkami kontaktowymi? W domysle: ladniej ci bez okularow. Grrr. Abstrahujac juz nawet od tego czy faktycznie jest mi ladniej (bo owszem, ostatnimi czasy duza ilosc matolkow mi robi takie zaluzje) i od tego CO GO TO W OGOLE OBCHODZI, DO JASNEJ PARASOLKI, zastanowic sie mozna.
Jedna rzecz to ta, ze nosilam dlugo soczewki i wzrok mi sie pogarszal. Druga, ze drogie. Trzecia, ze nie zawsze mozna uzyc - nie na plazy, nie w dymie, duzo ograniczen. Po osmiu godzinach domagaja sie zdjecia. Mam wraziwe oczy.
Ale jest tez jedna rzecz.
Oczy za duzo mowia. Przynajmniej moje... Za okularami mozna sie schowac. Jak sie nie wie, co rzec, poprawic je sobie na nosie, zeby zyskac na czasie. Zaczac przecierac ze sceptycznym wyrazem przodu glowy. A jak juz ci sie wsyzstko znudzi - po prostu zdjac, a swiat sie staje piekny. Mozna odpoczac od tego calego zgielku. Wyciszyc sie.

Precz z facetami, ktorym sie wydaje, ze maja prawo ogladac moje oczy bezkarnie! Precz z facetami, ktorzy uwazaja, ze liczy sie dla mnie ich opinia na temat tego, co jest bardziej wygodne czy lepsze. Tym bardziej precz z tymi, ktorzy bez przerwy czepiaja sie wygladu, zwlaszcza mojego.

Howgh!

今天一個男同學問我: 你有沒有想隱形眼鏡的事? 意思是: 妳戴眼鏡不太好看...
我不管他想我好不好看. 這不是他的事.
以前我有戴隱形眼鏡. 但我不是覺得很舒服. 當然, 有的時候比較好, 但是我眼睛很敏感. 有時候好痛啊!
而且...誰說我戴眼鏡就不好看呢? 還有...如果我不好看的話這也不是別人的問題; 如果我喜歡自己就夠了. 別人的看法對我來說不重要! 哎喲!!
有時候眼鏡很麻煩. 但是有時候...如果我不想看什麼, 把眼鏡下去就沒有問題, 可以休息一會. 如果我不知道我該說什麼, 我把眼鏡慢慢弄乾淨. 人們的眼睛總是說真的. 你戴眼鏡別人就看不出來你說的話是不是真的...很有用!! :D

不要跟這個同學再說話.
不喜歡他了.

晚安!

7 komentarzy:

  1. 哈哈!
    不管戴眼鏡或不戴眼鏡.自己覺得喜歡就夠了...
    很多人都說我戴眼鏡比較有文學氣息(就是比較斯文啦..^-^)但是戴眼鏡對我而言不方便.而且我也不適合戴隱形眼鏡.所以我才會決定要去做眼睛雷射手術.解決我近視及戴眼鏡的困擾...反正.自己喜歡就好了!
    Hey!小白,妳同學跟妳這麼說..妳就不跟跟他說話了喔..... 太狠了吧 :P

    OdpowiedzUsuń
  2. 這個男同學真討厭。

    不過,戴眼鏡好麻煩喔。我很喜歡吃熱騰騰的食物,很燙會冒煙的那種,像湯麵。可是戴了眼鏡就一片白霧看不見了。把眼鏡摘下來我就找不到我的食物在哪裡(我的近視很深...=p), 戴起來又看不見。真是兩難啊。

    我很小的時候就戴眼鏡了。那時候好得意,因為班上只有我和一兩個同學戴眼鏡。現在我好後悔小時候看太多電視和書。

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy7/6/07 20:33

    我也是因為眼睛過敏的原因,所以不能常戴隱形眼鏡。了解妳!
    我現在只有特別的時刻才會戴隱形眼鏡,平常的時候我都戴一般眼鏡,不過我選擇比較有個性的眼鏡,不然我戴眼鏡的時候真的會變得很醜、很呆。
    或許小白也可以選擇有設計感一些的眼鏡,會讓自己變漂亮許多。小白的眼睛很美,如果配上很美的眼鏡,一定很好看。不過,如果小白很滿意目前的樣子,不要改變也很好的。^^

    OdpowiedzUsuń
  4. jake: 我一個晚上生氣, 後來都不記得別人的錯. 只是...我覺得男人應該對女人客氣一點...
    我是很快樂的女生, 因為我喜歡自己. 但是世界上有很多女人認為自己不漂亮.如果有男生對他們說: 哦, 你不要戴眼鏡, 戴眼鏡就不好看...這是不是真的沒關係, 這個女人就悲傷...
    男人很醜對女人沒關係. 當然, 我們喜歡帥哥, 但是男人對我們好就夠了. 男人狠狠. 他們都只喜歡漂亮的女孩子, 而且還會對女人說: 你不漂亮. 怎會是這樣啊!!

    OdpowiedzUsuń
  5. 白小妹,
    我很抱歉....我應該用心體會妳的感受才對...
    其實我是對你有一點開玩笑.....意思就是不太需要跟妳的同學生氣....因為生氣就是"別人犯的錯誤.卻來懲罰自己".
    男人.大概都是所謂"視覺性動物".就是喜歡看外在美的東西(如:一個人的美貌).往往忽略內在美的東西(如:一個人的愛心.智慧.做人處事的態度...)
    哎呀!妳有生氣的權利.而且有選擇日後如何對待妳同學的方式...
    我不應該做任何評論.....SORRY!
    唉!總之..男生真討厭(糟糕!我也是男的:P...}
    祝:*天天開心* :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm chyba będe sie wyróżniał na tle powyższych 5 wykrzaczonych komentarzy... yyy nie lubie sie wyróżniać :P. Ale czego się nie robi... :P ! Zostałem brutalnie zmiażdzony wyrażonymi tutaj poglądami na temat zdania osobników płci przeciwnej do Natalii odnośnie jej jakże zacnej i wspaniałej osoby. "Precz z facetami, ktorzy uwazaja, ze liczy sie dla mnie ich opinia na temat tego, co jest bardziej wygodne czy lepsze.", hmmm :|, no to jeszcze tylko dodać "samiec Twój wróg", widły w dłoń i do boju. Coś mi tu brzydko pachnie nadmiernym uogólnieniem, a jeżeli ten zapach tylko jest wynikiem moich problemów z nosem, to pozostaje mi się tylko załamać, bo jakże tu gadać z Natalią skoro wyrażanie poglądów niezgodnych z jedynie własciwymi grozi karą dostania "precz" między oczy (jak nie gorzej :P). Pozdrawiam wszystkich bojowników w walce o dobro Natali :P:P:P

    OdpowiedzUsuń
  7. eeeee....no, jakos tak mi ostatnio bylo feministycznie :D blog jest niebezpieczny, bo to pozniej tak juz zostaje i kazdy moze preczytac...a ja nie zmienie, bo wtedy, gdy t pisalam, to faktycznie tak uwazalam...
    Wiesz Dominiku...zwroc uwage na to, ze chodzilo mi o facetow, ktorzy UWAZAJA, ze sie dla mnie liczy ich opinia. Oprocz takich megalomanow mam cale szczescie jeszcze Przyjaciol, ktorych opinia liczy sie dla mnie naprawde. Jestes wsrod nich, co przyznaje z prawdziwa radoscia :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę, nie anonimowo!
Ze względu na zbyt dużą ilość trolli, musiałam włączyć moderowanie komentarzy. Ukażą się więc dopiero, gdy je zaakceptuję. Proszę o cierpliwość.